تولد بیمار بخش رادیوتراپی

تولد بیمار بخش رادیوتراپی
  • اخبار
  • اکتبر 31, 2024
  • 0 دقیقه خواندن

🌸جشن تولد و اهدای کیک به بیمار بخش #رادیوتراپی به همت واحد توسعه تحقیقات بالینی در راستای حمایت از بیماران سرطانی

♦️امروز خورشید شادمانه ترین طلوعش را داشت و جهان رنگ دیگری گرفت،امروز قلب ها به مناسبت آمدنت جشن گرفتند و شادباش گفتند.

این مقاله را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *